dimarts, 17 de maig del 2011

ACTA DE L'ASSEMBLEA ORDINÀRIA DEL 28 DE MARÇ (ASSEMBLEA DE ABRIL)


A les 16:45 hores del dia 28 de març de 2011 es va iniciar l’assemblea ordinària de l’AMPA del CEIP Carles Salvador de València corresponent al mes d’abril,  d’acord amb el següent
ORDRE DEL DIA
1.-LECTURA I APROVACIÓ SI ESCAU DE L’ ACTA  ANTERIOR.
2.- PRESENTACIÓ DE LA NOVA JUNTA DEL AMPA.
3.- VOCALIES.
4.-TORN DE PARAULA. Cada responsable d’una àrea parla dels temes pendents en aquest moment. (Extraescolars, cultura, festes, instal·lacions, altres)
5.- PRESUPOST.
6.- TROBADES A BORBOTÓ.
7.- SETMANA CULTURAL.
8.- EXTRAESCOLARS.
9.- REVISTA.
10.- FESTA FI DE CURS.
11.- MURAL al pati dels alumnes de 6é de primària.
12. - PRECS I PREGUNTES.

En primer lloc es fa lectura de l’acta de la sessió anterior, que queda aprovada sense esmenes per part dels assistents.
Després té lloc la presentació dels nous càrrecs de la Junta de l’AMPA. La presidenta inicia la seua intervenció fent una crida a la participació dels socis en aquesta nova etapa de l’AMPA, que ha d’estar marcada per un nou impuls als objectius compartits pels membres de l’associació. Per la seua banda, la vicepresidenta fa un repàs en la seua intervenció d’aquests objectius. D’altra banda, l’assemblea comparteix l’opinió que la presidenta ha de ser la representant de l’Associació al Consell Escolar. D’altra banda, a partir d’ara, les comunicacions de l’AMPA que es pengen a l’entrada de l’escola es classificaran a partir d’un triple criteri: activitats escolars/ esdeveniments culturals/altres.
Pel que fa a la renovació de la Junta, les persones següents n’ocuparan les noves vocalies:
- Sara Moltó Gisbert
- Begoña Pérez Berná
- Pili Boix Sales
- Paula Dolz Giner
- Amparo Balaguer López
- Pilar Vilaplana Pérez
- Sara Gil Calvo
A aquestes vocals cal afegir-hi Pierre Clouet, qui a partir de l’Assemblea Extraordinària començà a exercir la vocalia d’Activitats Extraescolars.
En relació a la setmana cultural, s’informa que el dia 20 d’abril es celebrarà el dinar de germanor anual amb els docents de l’escola, al qual estan convidats els pares que hi vulguen assistir. També s’informa que el CIM de Benimaclet ens ha oferit la possibilitat de realitzar un concert a l’escola, que podria tenir lloc o bé durant la setmana cultural o bé podria celebrar-se conjuntament amb la festa de final de curs.
Després d’això, l’assemblea pren en consideració la possibilitat que alguna de les activitats extraescolars que es realitzen a l’escola prepare una exhibició per a final de curs. També s’informa que a principis d’abril es passarà el llistat de participants en el torneig d’escacs a la persona que l’organitza. La fase final d’aquest torneig entre diversos col·legis tindrà lloc el dia 9/04.
El vocal d’activitats extraescolars presenta davant l’assemblea el calendari  previst d’actuacions: durant el mes d’abril caldrà negociar amb Euroenglish la impartició de cursos per al curs vinent; durant el mes de maig caldrà fer la previsió d’activitats per al proper curs; durant el mes de setembre tindran lloc les inscripcions definitives a les activitats. D’altra banda, en relació a la possible realització d’una Escola de Pasqua, cal posar un cartell a la porta de l’escola anunciant-ne l’activitat. En aquest sentit, es recorda que cal un mínim d’inscripcions perquè l’activitat es puga dur a terme. Pel que fa a la gestió de les activitats extraescolars, es proposa que siga obligatori pertànyer a l’AMPA per poder-se matricular a les activitats que organitza l’Associació o a l’Escola Matinera. Per aquesta raó, l’assemblea fa una votació amb el resultat d’11 vots a favor de la proposta, 0 vots en contra i 0 abstencions. Per tant, a partir del curs 2011/2012 només els socis de l’AMPA podran matricular-se en les activitats que organitze l’Associació. També la qüestió del pagament del canguratge derivat de les activitats extraescolars és sotmesa a votació, seguint en això les deliberacions que s’havien produït en assemblees anteriors. Es proposa, doncs, repartir l’import del canguratge en la mensualitat de les diferents activitats i que siga l’empresa organitzadora qui se n’encarregue del cobrament. El resultat de la votació és d’11 vots a favor, 0 en contra i 0 abstencions.
En un altre ordre de coses, l’assemblea acorda la celebració del dia del llibre l’últim dia de classe abans de les vacances de Pasqua, a les 16:30. El descobriment del plaer de la lectura forma part inseparable de la formació humana, intel·lectual i acadèmica de l’ésser humà. També, aprendre a compartir aquests objectes valuosos que són els llibres serveix per aprofundir en el procés constant d’humanització a què estem sotmesos. En aquest sentit, s’insta a la participació de les famílies associades en aquesta lúdica i enriquidora activitat.
En relació al presupost de l’associació, es calcula que en aquests moments es situa en una xifra propera als 1600 €. L’assemblea discuteix la conveniència d’avançar els diners del dèficit previsible de l’Escola Matinera. També es prenen en consideració les subvencions que caldrà fer a les properes excursions de l’escola: es subvencionarà amb 5 € els alumnes socis d’EI i amb 25 € el viatge de final de curs dels alumnes de 6è.
D’altra banda s’informa que l’Ajuntament farà unes xerrades adreçades a l’alumnat per a la sensibilització de cara a la neteja dels carrers per part dels propietaris de gossos. En aquestes xerrades, que tindran lloc els dies 30 de març per a infantil i primer cicle de primària, i 6 d’abril per a segon i tercer cicles, hi haurà un representant de l’AMPA que s’encarregarà de repartir uns fullets elaborats per l’Associació de Veïns a tal fi, per tal que els alumnes els repartesquen entre els veïns i amics que tinguen gos.
Pel que fa a les Trobades, es decideix que el taller serà una flor de cartró, però falta decidir qui hi anirà. Es farà una circular i un cartell per sol·licitar col·laboració, i es penjarà un cartell a la porta de l’AMPA perquè s’hi apunten per torns.
Es proposa fer una revista anual, que podria traure un primer número a final de curs. Caldrà proposar-ho al professorat perquè és necessari comptar amb la seua col·laboració. Si no fos possible, la idea es reserva per al curs que ve.
Ens han demanat ajuda per a col·laborar en el mural que els alumnes de sisè fan cada any a la tanca del pati. És clar que entre els pares dels alumnes de sisè hi pot haver algun voluntari. En qualsevol cas, poden comptar amb l’ajuda de dues mares que s’hi han oferit i, a més, queda oberta la possibilitat que algú més vulga col·laborar.
Sense més assumptes a tractar es va cloure la sessió a les 18:30 hores, i es va acordar convocar una nova assemblea el dia 9 de maig.
El secretari                                                                     La presidenta
                                                                                                 Vist-i-plau       

Nosaltres som de l'AMPA

La meva foto
No sóc jo ni eres tu. Som moltes i molts i volem ser tots. Véns?. Vine a l'AMPA del Carles Salvador: L'art de formar part.